Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 316 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Metody analýzy a simulací sociálních sítí
Vorlová, Pavla ; Král, Jiří (oponent) ; Samek, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá popisem, jakými způsoby je možné analyzovat sociální sítě, návrhem a implementací modelu, který simuluje konkrétní sociální síť, a jeho analýzou. V dnešní době jsou sociální sítě velmi vyhledávané a používané, proto jsou i častým cílem zkoumání. Práce se věnuje statické analýze sociálních sítí, kde vidíme sociální síť jako graf a zjišťujeme různé vlastnosti jednotlivých objektů v síti a podle toho určujeme, jak jsou tyto objekty pro síť významné. Zajímají nás i vztahy mezi entitami, protože mají vliv na šíření informací v síti. Strukturní vlastnosti sítě pak určují existenci různých komunit. V rámci dynamické analýzy modelujeme sociální síť pomocí multiagentních systémů, které jsou velmi vhodné pro znázornění změn v síti. Multiagentním systémem byl také implementován simulační model, který představuje konkrétní sociální síť. Jeho chování bylo analyzováno a zkoumáno pomocí vybraných metod.
Modelování sociální sítě pomocí multi-agentních systémů
Lelkes, Gábor ; Král, Jiří (oponent) ; Samek, Jan (vedoucí práce)
Práce poskytuje čitateli úvod do témat sociálních sítí a multi-agentních systémů. Jejím cílem je popsat návrh a implementaci funkčního modelu sociální sítě jakožto multi-agentního systému postaveného na frameworku Jason a na závěr zhodnotit tuto snahu.
Návrh marketingové strategie pro high-tech firmu
Drgonec, Igor ; Rympler, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá využitím marketing a jeho pod kategórie online marketingu na vytvorenie obecného postupu alebo návodu na zavedenie a zvýšenie popularity mobilných aplikácii vyvinutých firmou Programatori s.r.o. a tým aj propagáciou firmy samotnej. V práci budú použité najmä nástroje online marketingu ako sociálne siete, a SEO optimalizácia. Tieto nástroje sa budú využívať počas celého životného cyklu aplikácie.
Marketingová komunikace nové sociální sítě
Stibůrek, Ondřej ; Stráníková, Martina (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je vyhodnotit nejlepší nízkonákladovou marketingovou metodu reklamy a navrhnout, jaká metoda je nejlepší pro rozšíření povědomí o nové sociální síti. Při zpracovávání této práce bude probíhat spouštění a optimalizování webové stránky www.pudeto.com, na které tyto metody také aplikuji. Zhodnocení této metody bude probíhat za pomoci poměru rozdaných reklamních prostředků a jejich konverze v uživatele na webové stránce či počtu zobrazení stránky. Tato práce neobsahuje výsledná data z těchto postupů, ale pouze návrhy řešení.
Systém pro správu sportovních týmů
Nowak, Jakub ; Kajan, Michal (oponent) ; Korček, Pavol (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou správy sportovních týmů. Analyzuje potřeby a požadavky sportovních týmů na systém, který by jim pomohl při organizaci jejich záležitostí v rámci týmu. V rámci práce byla také provedena implementace tohoto systému a navržena marketingová strategie budoucího rozvoje. Celý systém je postaven na bázi webové aplikace s využitím programovacího jazyka PHP a relačního databázového serveru MariaDB. Systém je na internetu dostupný pro širokou veřejnost. Nadále probíhá jeho monitoring a na základě zpětné reakce od uživatelů i jeho rozšiřování a vývoj.
Metody analýzy sociální sítě pro dolování znalostí
Machulka, Tomáš ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Samek, Jan (vedoucí práce)
V této bakalářské práci jsou popsány některé z mnoha metod analýzy sociálních sítí, spolu s popisem a vizualizací těchto dat. Součástí práce je popis implementace aplikace provádějící tuto analýzu na základě několika implementovaných metod. Je zde popsán výstup analýzy a jeho srovnání s jiným softwarem pro analýzu sociálních sítí.
Internet and Social Networks as a Tool for The Contemporary Marketing Campaigns
Křenek, Lukáš ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The goal of this paper is to analyze new practices utilized for the planning of marketing campaigns. It is focused on the usage of internet and related social networks, which have significant growth of number of users in recent years. Moreover, compared to television campaigns for example, their costs are substantially lower. How do the internet campaigns stand with and are they genuinely successful? This is one of the fundamental questions, which is going to be discussed in the thesis. Furthermore, there will be analysis of distinguished and original campaigns which contributed to the development of new media utilization.
Webová platforma pro spolupráci aktivistů
Kabelka, Jiří ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření webové platformy pro sjednocování ekologicky zaměřených aktivistů obsahující nástroje pro vyhledávání vhodných projektových partnerů a následnou správu projektů. Obsahem práce jsou také nástroje pro komunikaci, hodnocení projektů a uživatelů. Platforma je postavena na architektonickém vzoru Model-view-controller. Pro implementaci komunikace se serverem používá platforma PHP Framework Laravel. Pro ukládání dat je použita databáze MySQL a pro vytvoření uživatelského rozhraní je použita CSS knihovna Bootstrap, Blade templating engine, Sass překompilovaný modulovým seskupovačem Webpack a nativní JavaScript s knihovnou jQuery.
Model dialogového rozhraní pro e-commerce
Suda, Karel ; Pivoňka, Ondřej (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o dialogových rozhraních a navrhuje jejich optimální model pro firmy začínající podnikat na internetu, případně pomoci firmám na internetu podnikajícím ve zlepšení komunikace se zákazníky. V mé práci jsou podrobně a detailně popsány jednotlivé formy dialogových rozhraní. Analýza řešeného problému se zabývá především druhy těchto rozhraní, které v návrhu řešení následně doporučuji firmám.
Propojení sociální sítě Twitter s televizním vysíláním
Fiala, Marek ; Rychlý, Marek (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá možností propojení digitálního televizního vysílání DVB se sociální sítí Twitter. Cílovou platformou je Hybridní televizní platforma HbbTV umožňující kombinaci televizního vysílání s daty získanými pomocí širokopásmového internetu. Vytvořený systém je složen z HbbTV aplikace a serveru, který slouží ke spojení se sociální sítí Twitter a získání dodatečných informací o právě běžícím pořadu. Nasazením výsledného systému v reálném vysílání by mělo potenciálně dojít ke zvýšení počtu tweetů (příspěvků) souvisejících s televizním vysíláním, zvýšení povědomí o technologii HbbTV a oslovení mladší generace diváků. V konečném důsledku vše může vést i k mírnému nárůstu sledovanosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 316 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.